H νέα καμπάνια του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε το εορταστικό κλίμα, που επικρατεί στην πόλη τις μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Δομημένη πάνω σ’ ένα κεντρικό διαφημιστικό σποτ και σε μία σειρά reels με εορταστικό περιεχόμενο ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης αξιοποίησε το υλικό, που είχε από τα προηγούμενα χρόνια και πρόβαλε τη Θεσσαλονίκη ως τον ιδανικό χριστουγεννιάτικο προορισμό. Μία πόλη που μπορεί να χαρεί ο επισκέπτης την εορταστική ατμόσφαιρα, να γευτεί τα δημοφιλή εδέσματα της πρωτεύουσας της γαστρονομίας, να γνωρίσει τους φιλόξενους θεσσαλονικείς και να γλεντήσει με την ψυχή του ως το ξημέρωμα.
Η καμπάνια υλοποιήθηκε και προωθήθηκε σε δέκα επιλεγμένες για την εορταστική περίοδο, αγορές του εξωτερικού. Το χαρούμενο πρόσωπο της Θεσσαλονίκης έφτασε μέσα από τα κανάλια του ΟΤΘ σε περισσότερους από 1.500.000 χρήστες.
Στο Instagram συγκέντρωσε 700.000 προβολές, στο Tik Tok 300.000 και στο Facebook 500.000.
H Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: «Η Θεσσαλονίκη χρόνο με το χρόνο κατακτά τον τίτλο της Πρωτεύουσας των Χριστουγέννων. Οι αριθμοί είναι αδιάψευστοι «μάρτυρες» της πετυχημένης προβολής που υλοποιεί τα τελευταία χρόνια ο ΟΤΘ. Η παρουσία τουριστών στη Θεσσαλονίκη τις μέρες των γιορτών το αποδεικνύουν και μας επιβεβαιώνουν».
πηγη – www.ertnews.gr