www.thessalonikinews.gr
ΕΛΛΑΔΑΚΟΣΜΟΣΠΑΙΔΕΙΑΠΟΛΙΤΙΚΗΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μητσοτάκης: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών ως προϋπόθεση για τη θέση τους στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης

5377380bc9025cc897f5af36b95601a6 no watermark
Κοινοποίηση

Δήλωση του Πρωθυπουργού για την Εκπαίδευση στην Ελλάδα

Κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Παιδείας, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε την αναγκαιότητα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, αναφέροντας ότι «Αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης». Ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε ότι η διαδικασία αξιολόγησης είναι καινούργια και η εφαρμογή της μέχρι στιγμής δεν έχει αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ανέφερε συγκεκριμένα: «Η θέση μας είναι ξεκάθαρη και η κατεύθυνση που έχω δώσει στο Υπουργείο είναι σίγουρη: Αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σχολείο».

Σε συνέχεια της επίσκεψής του, ο Πρωθυπουργός εξέφρασε την πεποίθηση ότι πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή στο διδακτικό πρόγραμμα, αναφερόμενος σε συζητήσεις με την Υπουργό Παιδείας σχετικά με την ποιότητα και την ποσότητα της ύλης. Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι εξετάζονται προτάσεις από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για μια λελογισμένη μείωση της ύλης, προκειμένου να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα της εκπαίδευσης.

Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Υποστήριξη Μαθητών

Ο Πρωθυπουργός ανέφερε επίσης την ανάγκη ενίσχυσης του επαγγελματικού προσανατολισμού στα σχολεία, επισημαίνοντας ότι είναι σημαντικό να εντοπίζονται οι κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών από νωρίς, ιδίως στην τρίτη γυμνασίου. «Αυτή είναι ίσως η κατάλληλη στιγμή να καθοδηγήσουμε τα παιδιά προς το ακαδημαϊκό και το επαγγελματικό τους μέλλον», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι το σύστημα των εξετάσεων και οι διαδικασίες αξιολόγησης δίνουν τη δυνατότητα στο υπουργείο να προχωρήσει σε βελτιώσεις που θα μπορούσαν να έχουν θετικό αντίκτυπο στη μαθησιακή διαδικασία. Ο Πρωθυπουργός κατέστησε σαφές ότι η δημόσια εκπαίδευση είναι προτεραιότητα της κυβερνητικής πολιτικής, αναγνωρίζοντας την ανάγκη να προσαρμοστεί το εκπαιδευτικό σύστημα στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής.

Προγράμματα και Καινοτομίες στην Εκπαίδευση

Περαιτέρω, ο Πρωθυπουργός επεσήμανε τις σημαντικές παρεμβάσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα, όπως η προσθήκη 39.000 μόνιμων εκπαιδευτικών και η εφαρμογή προγραμμάτων τεχνολογικής αναβάθμισης στις σχολικές μονάδες. Σε αυτό το πλαίσιο, αναφέρθηκε στους 36.000 διαδραστικούς πίνακες που έχουν τοποθετηθεί, καθώς και στα ρομποτικά κιτ που ενισχύουν την επαφή των μαθητών με τη σύγχρονη τεχνολογία και τη δημιουργική διαδικασία μάθησης.

Η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, υπογράμμισε τη σημασία των προσλήψεων μόνιμου προσωπικού και των καινοτόμων εκπαιδευτικών πολιτικών που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια. Η κα Ζαχαράκη αναφέρθηκε στις βελτιώσεις που αφορούν προγράμματα σπουδών και διδακτικά μέσα, που στοχεύουν στην αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Η κυβερνητική πρωτοβουλία για την παιδεία αποδεικνύει τη δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης για τη διασφάλιση ενός δυναμικού και ποιοτικού εκπαιδευτικού συστήματος που θα ανταγωνίζεται τις διεθνείς προδιαγραφές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Δίκη για το Μάτι Συλλογικός Αγώνας των Συγγενών Θανόντων και Εγκαυματιών για Δικαιοσύνη

user 3

Πληθωρισμός 3,1% στην Ελλάδα και 2,2% στην Ευρωζώνη: Ανάλυση των στοιχείων της Eurostat

user 3

Νέα Δρόμοι Φοιτητικής Ζωής στο Βελιγράδι των Σερβικών Πανεπιστημίων

user 3