www.thessalonikinews.gr
ΕΛΛΑΔΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Απλοποίηση Διαδικασίας Διακοπής Εργασιών για Επαγγελματίες και Επιχειρήσεις από την ΑΑΔΕ

133873bc10e69c344fb396d11914ba7a no watermark
Κοινοποίηση

Απλοποίηση της Διαδικασίας Διακοπής Εργασιών

Σημαντικές βελτιώσεις στη διαδικασία διακοπής εργασιών για επαγγελματίες και επιχειρήσεις έχουν τεθεί σε εφαρμογή, με τη δημοσίευση της απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή, Α.1060/2025. Αυτή η νέα διαδικασία, η οποία θα εφαρμοστεί ψηφιακά από τον Νοέμβριο 2024, συνδυάζει αυτοματοποιημένες επαληθεύσεις που απλοποιούν και επιταχύνουν την όλη διαδικασία στην επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος.

Μέχρι σήμερα, έχουν υποβληθεί πάνω από 36.000 αιτήματα διακοπής εργασιών, εκ των οποίων περίπου 34.000 έχουν διεκπεραιωθεί αυτοματοποιημένα. Η ενίσχυση των νέων δυνατοτήτων καθιστά την όλη διαδικασία πιο αποτελεσματική και φιλική προς τον χρήστη.

Κύριες Βελτιώσεις στη Διαδικασία

Μερικές από τις κύριες αλλαγές περιλαμβάνουν:

  • Άμεση διακοπή εργασιών: Υπό προϋποθέσεις, η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί άμεσα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως η κατοχή επαγγελματικών οχημάτων (όπως αγροτικά ή ρυμουλκούμενα) και ταμειακών μηχανών (ΦΗΜ).
  • Αποσύνδεση των προθεσμιών: Η ημερομηνία αυτοπαράδοσης οχημάτων δεν συνδέεται πλέον με την ημερομηνία διακοπής εργασιών.
  • Διαφορετικές περιπτώσεις εξυπηρέτησης: Διευρύνονται οι περιπτώσεις που υποστηρίζονται μέσω ψηφιακής εφαρμογής και προωθούνται στις αρμόδιες Φορολογικές Υπηρεσίες για περαιτέρω έλεγχο.

Διαθεσιμότητα Νέων Λειτουργιών

Οι νέες λειτουργίες θα είναι διαθέσιμες από το 1 Ιουλίου στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), μέσω της διαδρομής: Μητρώο και Επικοινωνία > Αλλαγή Στοιχείων Μητρώου > Διακοπή Εργασιών Επιχείρησης. Για τους φορολογούμενους που επιθυμούν να προβούν σε διακοπή εργασιών πριν από αυτήν την ημερομηνία, θα έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν το αίτημά τους μέσω της ψηφιακής εφαρμογής “Τα Αιτήματά μου”.

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι δεν θα επιβληθούν πρόστιμα για εκπρόθεσμες υποβολές αιτημάτων διακοπής που υποβάλλονται από την έναρξη ισχύος της απόφασης Α1060/2025 έως την 1 Σεπτεμβρίου, εφόσον συντρέχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Η νέα απόφαση και η αναβάθμιση της ψηφιακής εφαρμογής αναμένεται να εξυπηρετήσουν πάνω από 15.000 αιτήματα πολιτών και επιχειρήσεων, γεγονός που θα διευκολύνει σημαντικά την διαδικασία.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ στο (+30) 213 162 1000, από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 07:30 – 17:00.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ανησυχία του ΟΗΕ για την Κλιμάκωση της Κατάστασης στη Δυτική Όχθη

user 3

Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ακόμη μαγαζί που πουλά συλλεκτικά περιοδικά, εφημερίδες και παλιά βιβλία

Oμάδα Σύνταξης Γ

Θεσσαλονίκη: Βρέφος υπέστη ανακοπή – Διασώστες του ΕΚΑΒ το επανάφεραν με ΚΑΡΠΑ

Oμάδα Σύνταξης Γ